Tällä viikolla ateriavälit ovat venähtäneet (olen unohtanut syödä ja kyylätä kelloa, kunnes nälkä on ilmoittanut). Tämän viikon kaikkia aerobisia en saa tehtyä, vaikka ravaisin kieli vyön alla joka päivä pihalla. Ylipäätään minua kyrsivät koko aerobiset, minähän joudun joka tapauksessa kävelemään ihan joka paikkaan muutenkin, kun on talvi ja minä autoton (ja nyhverö, niin fillarikin on pois käytöstä). No, kai minä kohta lähden kaupassa käymään silleen pidemmän kaavan mukaan, niin saa edes tänään edes jotain tehtyä. Treeni tulee illemmalla kyllä tehtyä.

Julmettu väsymys.

Mielikuvitus ruokien suhteen alkaa olla lopussa, vaikka ei sitä alkujaankaan juuri ollut. Foorumilla on kyllä reseptejä sun muuta, mutta ilmeisesti olen varsin nirso. Lihan syöminen alkaa totta tosiaan tökkiä, mutta 3% feta on ihan hirveää, kuten myös joku 5% polar juusto. Ihan kauheita. Seuraavaksi pitäisi kokeilla tofua, mutta kun jo melkein arvaa miten käy...

Yhden joululahjan olen saanut aikaiseksi tilata.Mahtavaa.