Minä aion ihan piakkoin marssia paikallisen Anttilan aurinkolasihyllylle, ja jos minä en löydä sieltä sellaisia pokia jotka menevät surutta jättiläisprillieni päälle, saan taas yhden hermoromahduksen. Toki on oma vikani, kun en silmälasejani valitessa ymmärtänyt ajatella asiaa ihan tältä kannalta, ei käyny tosiaan mielessäkään silloin että saatan sokeutua luonnonvoimien johdosta, koska olen puolisokea muutenkin. Tietty, onhan mulla piilolinssit, joita mielelläni käytänkin. Niiden päälle saa niin halvat arskat kuin haluaa! Koska halvat niiden on oltava jos meinaa jatkaa piilareiden käyttöä, koska ovat kalliita kuin pirut! Ja minä hommasin nuo jeesuskalliit lasitkin ihan vain jotta ne maksaisivat itsensä joskus takaisin (ja enemmmän) siinä muodossa ettei tarvitsisi koko ajan olla ostamassa piilareita. Niin tässä sitä ollaan. Anttilaan laitan toivoni.

Juoksuhommat on menneet aivan persiilleen. Että sitä voi antaa itsensä lörvähtää. Tänään taas tuhannennen kerran muka korjaamaan tapahtuneita takaiskuja. Joskus ois kiva olla aloittamatta koko hommaa alusta, mutta oma vika tämäkin. Ja koska typerät urheiluliivit ovat huonot (siitäkin huolimatta että maksoin niistä aikoinaan jotain 70 e) niin ajattelin varmistaa tulevien lenkkien tiukan tuen ostamalla H&M:ltä pienehkön urheilutopin vielä siihen päälle ikään kuin varmistukseksi. Hyvin se tuki, tosi hyvin, mutta en mainannut saada sitä pois päältä ollenkaan, ja kun sain, saumoista kuului semmoinen "RRIIITS" -ääni. Ehkä olisin voinut ottaa isomman koon, mutta kun piti olla "tiukka". Ehkä olisin voinut sovittaa, mutta sitten se ääni olisi kuulunut sovituskopista.

Perjantaina pitää viedä elukka operoitavaksi, ja olen hirmuisessa kauhussa. Ainahan minä olen, mutta nyt erityisesti. Se on kaksi suoraa tuntia suoraa huutoa autossa, ja sitten loppuilta pelkoa että se kuolee eikä herää tai paleltuu tai tapahtuu jotain. En ihan tiedä mitä tämä "jotain" voisi olla, mutta aika harvoin se on mitään hyvää.Olen katsonut pari viimeistä päivää Dharma & Gregiä ja yrittänyt ottaa mallia positiivisesta asenteesta. Kyllä, se menee minulle koulutusvideona. Ja aika hyvänä sellaisena.