Tein sen mitä en olisi uskonut tekeväni. Liityin FitFarmin Superdieetti-nettivalmennukseen! Tämä alkaa olla niitä ns. viimeisiä oljenkorsia, ja jos en saa edes tätä tehtyä siedettävällä tavalla,niin voin istahtaa sohvalle ja kuolla lihavuuteeni (joka siis ei ole vielä missään määrin obeesin tasolla - vielä. Sitten on kun istun siihen sohvalle enkä nouse).

Ei se kuitenkaan niin kallis ollut, etten minä voisi antaa sille mahdollisuutta, kyynisyydestä ja pessimismistäni huolimatta. Jos jotain kesätyörahoilla kerran hankkii, niin eikö tämä ole ihan yhtä hyvä hankinta kuin mikä tahansa muukin, mihin se viiskymppiä nyt olisi voinut mennä. Eipähän tule lisää krääsää nurkkiin pölyttymään. Jos minä tämän avulla saisin edes parempaa osviittaa ruokavaliooni ja ehkä jotain säännöllisyyttä liikkumiseen ja yhtään virkeämmän olon, se on jo silloin hintansa väärti. Jos kiloja tippuu yhtä ainutta, niin se on jo pirulauta ekstraa!

Uskon myös, että kuuden viikon rutistus syömisien ja liikunnan suhteen ei liene edes minulle mahdoton toteuttaa. Se jää kyllä nähtäväksi, mutta kun kesätyö juuri loppui, niin aikaa minulla siihen nyt on, vähän ennen oparin työstämisen aloittamista. Kuusi viikkoa kai sitä istuu vaikka tikun nenässä? Hieman toki hävettää ja nolottaa se, etten minä itse saanut omia syömisiäni ja liikuntojani kuriin, että sen vertaa ei löydy elämänhallintaa eikä kuria. Naurettavaa suorastaan. Yhtä lailla vaikeata kai se on sinne aamulenkille lähtä, käski sinne menemään joko minä itse tai Jutta Gustafsberg. Mutta yritetään nyt, häpeästä huolimatta. On tässä muutenkin saanut taas hävetä ihan kaikkea mihin on ryhtynyt, niin viedään shame spiral loppuun asti.

Pitäisikö pyytää fitfarmia tekemään jokin audioäänite "YLÖS PERKELE JA ULOS" jota voisi käyttää vaikka herätyskellon äänenä? Asiakaspalveluahan se olisi.