Nyt kun olen muuttamassa koko elämääni ja maailmankaikkeutta ynnä vielä jotain pientä, niin täytynee reipastua myös tämän suhteen. Tännehän saan näkyville edistyksen ja takapakit, tänne voin kirkua turhautumiseni ja hihhuloida onnistumiseni. Olen varsin ujo kuvien suhteen, joten niitä ei kaiketi ole juurikaan tulossa (uskokaa, kun minut näkisitte, ette niitä enää haluaisi. Tämä on teidän parhaaksenne.) Mittoja voin laitella ainakin noin SD:n alussa ja lopussa.

 

Kerrottakoon nyt aluksi, että olen alkanut testaamaan aamulenkkien mielekkyyttä. Jos olen oikein ymmärtänyt, aerobiset harjoitukset kestävät yhtäjaksoisesti noin tunnin, ja sitten päälle vanhat sutkaukset "aamulenkki piristää koko päivää" ja tyhjällä vatsalla tietenkin. Noin puolet matkasta yskin ja olin oksentaa, mutta totta tosiaan onneksi mahalaukku oli tyhjä. Aamupahoinvointini on selvästi pienessä riitasoinnussa uuden elämäni kanssa. Mutta kotimatka meni ihan hyvin. Paitsi että se tunti tuntui todella pitkältä ajalta ja minua alkoi jossain vaiheessa kyllästyttämään. Pitänee yrittää etsiä uusia reittejä.

 

Kotiin tultuani söin aamupalan ja aivan kauhea väsymys lankesi päälleni. Ajattelin, että on ns. power-napin aika. Power-nap meni sitten niin että en saanut unta vaikka olin totaalisen poikki, kunnes lopulta sain enkä meinannut sitten herätä ihmisten aikaan laisinkaan. Toivonpa todella, ettei tällaista kestä pitkään... Illalla pitäisi mennä pelailemaan sählyä, ja mentävähän se toki onkin. Lihaskipu on nautittavaa kipua, mutta tämä ihme koko kropan väsyneisyys on lähinnä hiton ärsyttävää.

Ups. Olen myös lupautunut (itselleni) muokkamaan asennettani ja elämänkatsomustani vähän positiivisempaan suuntaan. Voi olla, että tämä on vaikein kaikista. Negatiivisuus, kyynisyys ja pessimismi ovat olleet kumppaneitani niin kauan kuin muistan, ja vahventuneet koko ajan. Jutalta saan ohjeet ruokiin ja treeneihin, mutta mistä ohjeet tähän?