EI OLE.

Tuloksia ei ole. Ellei "ei mitään" on tulos! Tämä on kuulemma täysin normaalia, ja joillakin aineenvaihdunnan liikahtelu kestää kauemmin sun muuta blaablaa... ja luonnollisesti minun piti olla siinä vähemmistössä, joka tekee kaiken pilkun tarkkaan ja silti ei saa mitään aikaiseksi! Etsipä tässä sitten motivaatiota.

Dieetti ei itsessään ole niin vaikea kuin luulin. Kunhan suunnittelee koko elämänsä syömisten ympärille, ja treenipäivinä tietenkin myös treenaamisen. Ex tempore on turha luulla lähtevänsä mihinkään, sillä mitään ateriaa ei pelkällä protskupatukalla korjata (ja rehellisesti sanoen en kehtaisi mätystää protskupatukkaa ihmisten ilmoilla). Ja miksi en kehtaisi? Koska tähän mennessä ilmoitukselleni "aloitan dieetin" on lähinnä hymähdetty, palautusjuomapussukalleni on suoranaisesti jo naurettu. Minua pidetään niin älykääpiönä, että minun luullaan dieettaavan pelkällä palautusjuomalla, ja sittenhän se nauru repeäisi kun natustaisin protskupatukkaa vielä julkisesti.

Eli mieluummin istun päivät kotona, pakollisia menoja lukuunottamatta, ja toivon tuloksia. Töissä viikonloppuisin minun on pakko vetäytyä riipimään sheikkerillinen palkkaria (maitorahkan sijaan) ja vähän pähkinöitä, ja senkin teen salaa. Nyt kun tämän kirjoittaa, niin se kuulostaa älyttömältä, silti aion tehdä niin myös tulevaisuudessa. Mitä mun välipalani kellekään kuuluu, saa kai läski laihduttaa jos siltä tuntuu stana.

Vaikeinta on siis liikunta. Kaikki siinä on hirveää. Aamuaerobiset ovat kamalia (kuten olen ehkä pariin kertaan jo ilmoittanut) ja lihastreenit tuskaa (en saa siltikään revittyä itsestäni kaikkea mitä pitäisi). No, elämähän ei ole helppoa. Nothing that's worth having comes easy, vai mitä.

Herääminen kissan rääkäisyyn tänä aamuna oli normaalia. Sekin on normaalia (ja surullista) etten saanut enää sen jälkeen unta, koska erehdyin ajattelemaan keskeneräisiä töitä ja sitä että olen näin helvetin vanha ja vielä sinkku. Vähän aikaa sitten kehuin kuinka ei ole ollut aikaa miettiä tällaisia, kyllä sitä aikaa näköjään sitten löytyy, vaikka aamulla klo 8, vaikkei millään haluaisi olla edes tajuissaan vielä silloin.